Îmbunătățește aspectul etichetei pentru promovarea produsului. Aceasta este importanța majoră a etichetării în marketing. În plus, etichetarea contribuie, de asemenea, la furnizarea informațiilor despre un produs potențialului client. Această funcție îndeplinește scopul informativ de utilizare a unei etichete.
Întreprinderile de marketing utilizează etichetarea produselor lor pentru a identifica. Acest tip de etichetare ajută un spectator să diferențieze produsul de restul de pe rafturile de pe piață.
Etichetarea produselor poate fi făcută într-o varietate de dimensiuni, materiale și forme. Acesta joacă un rol-cheie ca punct de vânzare pe rafturile de pe piață. De asemenea, aceștia pot comunica informații despre cum să se ocupe de un produs sau cum să îl elimine. Puteți utiliza etichetarea din motive de securitate, astfel încât produsul să nu fie folosit în mod abuziv. În aceste scopuri, eticheta are sigla sau marca comercială a companiei. Toate acestea sunt diferite tipuri de utilizări ale etichetei pentru un produs în lumea afacerilor.
Ce trebuie să includeți în eticheta dvs.?
O etichetă trebuie să respecte Legea privind concurența și consumatorii 2010 (CCA). Prezentul act este obligat să furnizeze informații consumatorilor, cum ar fi:
•Standardele obligatorii privind informațiile referitoare la produsele destinate consumatorilor în cadrul CCA
•Reglementări specifice industriei, cum ar fi Codul Standardelor Alimentare
•Etichetele cerute de vamă pentru anumite produse importate conform Legii Comerțului.
Importanța etichetării și ambalării
Un alt scop principal al utilizării etichetării și ambalării este exagerarea produsului. Un comerciant trebuie să atragă atenția unui telespectator pentru a achiziționa produsul. Etichetarea și ambalarea ar trebui să fie capabile să înfrumusețeze un produs pentru a adăuga la recursul său vizual.
Acest lucru poate atrage instantaneu atenția unui spectator asupra unui produs. Puteți spori interesul în mintea unui client față de un produs printr-o etichetă atractivă. Este esențial să folosiți un material de calitate pentru autocolant.
Importanţă:
•Rolul ambalajului și al etichetării a devenit destul de important, deoarece ajută la atragerea atenției publicului.
•Etichetarea și ambalarea pot fi folosite de marketing pentru a încuraja cumpărătorii potențiali să achiziționeze produsul.
•Ambalajele sunt, de asemenea, utilizate pentru comoditate și transmiterea informațiilor. Pachetele și etichetele comunică modul de utilizare, transport, reciclare sau eliminare a ambalajului sau a produsului.