POSM

Ce este un POSM?

POSM este o parte esențială a mixului de marketing. Acesta poate lucra manual cu alte materiale de marketing pentru a reaminti clienților produsul și pentru a oferi stimulente pentru cumpărare.
În urma unor date cheie privind veniturile, o strategie de merchandising reușită va utiliza posm-ul pentru a angaja cumpărătorul activ în achiziție, sporind astfel vânzările și sporind profitul.
Modul în care magazinul consumatorilor a evoluat; suntem mult mai pricepuți din punct de vedere tehnologic și petrecem mai mult timp online. Cu toate acestea, 90-93% din toate achizițiile sunt încă efectuate în magazinele fizice. *

Poziție –
Aceasta este o parte esențială a oricărui afișaj de tip POSM. Poziționarea acestui lucru vă poate face sau vă poate distruge vânzările. Asigurați-vă că orice posm este pozitionat stragetig in magazin, acest lucru poate duce la achiziționarea din impuls.
Varietate – Asigurați-vă că profitați la maximum de materialele disponibile, pentru a maximiza expunerea vizibilitatea in magazin.
Frecventa – Schimbarea afisajului posm-ului pastreaza frecvent experienta clientului proaspat si incitat. Afișajele pe termen scurt sunt ideale deoarece sunt mai vizibile și captează ochiul clientului de fiecare dată când sunt schimbate.
Ambalaj – Gândițivă la ambalajele “ready to sale”, ceea ce face o configurare ușoară și o demontare ușoară odată ce promoția sa terminat.De asemenea, doriți să investiți în materiale care transmit un mesaj clar și permiteți clientului să ia o decizie rapida.
Estetica– Cu totii stim valorile producerii unui posm cu impac vizual mare. Cu cat posm-ul este mai usor de reperat in magazin cu atat decizia clientului de a cumpara produsul v-a fi mai mare.